Rubrika posvećena dezinformacijama i manipulativnom izvještavanju o izbornim temama.
Rubrika posvećena dezinformacijama i nekorektnom izvještavanju o ranjivim, diskriminisanim i marginalizovanim grupama.
U sedmici iza nas Raskrinkavanje je pisalo o manipulativnim marketinškim strategijama za prodaju biljnih proizvoda te različitim teorijama zavjere o černobilskoj katastrofi, farmaceutskoj industriji i UN-u.
Na društvenim mrežama viralan je snimak u kojem praktikant prirodne medicine “savjetuje” da temperaturu ne treba spuštati dok...
Video poznate komičarke koji je napravila za promociju Pride festivala u Manchesteru manipulativno se predstavlja na društven...
Na Facebooku su viralne objave “nagradnih igara” u kojima je navodno moguće osvojiti tri nova Kia automobila.
Snimak prošlogodišnjeg marša povodom Dana nezavisnosti Poljske na društvenim mrežama dijeli se uz tvrdnje da prikazuje masovn...
Na Facebook stranici koja zloupotrebljava identitet kompanije Robot objavljen je poziv za učešće u “nagradnoj igri” u kojoj s...
Proizvod Bone Control se putem oglasa na Facebooku promoviše kroz niz dezinformacija.
Pomoć pri razvoju kritičkog pristupa medijskim informacijama