Davor Dragičević nije “nestao”

Ova analiza je označena kao: Razabiranje

Nova teorija zavjere o Davoru Dragičeviću i grupi “Pravda za Davida” objavljena je na portalu “Infosrpska”.

Kampanja “Infosrpske”, “RTRS-a” i “Srne” i linč Davora Dragičevića se nastavlja. Ovaj put, na portalu “Infosrpska” objavljen je članak pod naslovom “KUJE SE PLAN O NESTANKU DAVORA DRAGIČEVIĆA”. Identičan naslov istog dana osvanuo je i na portalima “RTRS-a”, “Alternativne televizij”  i novinske agencije “SRNA”:


 

U članku se navodi kako “Savez za pobjedu” planira obmanuti javnost insceniranim nestankom Davora Dragičevića:

BANJALUKA - Savez za pobjedu planira da Davor Dragičević, otac nastradalog mladića Davida, nestane 25. septembra ili dan poslije i da nekoliko dana traje intenzivna potraga za njim da bi narod pomislio da se i njemu nešto desilo, saznaje portal "Infosrpska.ba" iz izvora iz Saveza za pobjedu.
Isti izvor nam je rekao da bi, prema njihovom planu, navodna potraga za njim trajala do 5. oktobra kada bi on trebalo da bude pronađen.
“Do tada bi panika i pritisci uradili svoje kod naroda s ciljem odgađanja izbora, jer su u Savezu za pobjedu svjesni svog poraza vec odavno”, tvrdi naš izvor iz ovog saveza.

Davor Dragičević nije nestao ni 25. ni 26. septembra. To dokazuje njegovo prisustvo na Trgu Krajine 184. i 185. dana protesta. Šta više, Davor Dragičević posljednjih dana uopšte ne napušta Trg Krajine, koji je postao njegov novi dom.

Javni servis Republike Srpske i novinska agencija “Srna”, zajedno sa ATV, iskoristili su tako priliku da pored grupe “Pravda za Davide”, dikredituju i “Savez za pobjedu” - opozicione stranke i protivnike SNSD-a na izborima koji slijede. Sve to, naravno, pozivajući se na anonimni izvor i ne pružajući baš nikakav dokaz ni za šta od navedenog.

Tvrdnje izesene na portalima “Srne”, “ATV-a” i “RTRS-a”, s tim u vezi, ocjenjujemo kao teoriju zavjere. Isti članak objavljen je i na portalima “Zvornik danas” i “Argumenti” koji su također dobili ocjenu teorija zavjere.

(Raskrinkavanje.ba)

Autor: Emir Zulejhić Objavljeno: 27. 09. 2018 | Zadnji put osvježeno: prije 4 godine

Posljednje objavljene analize

Lažna vijest
Benzinske pumpe u Kiseljaku nisu imale najniže cijene goriva 8. decembra

Portal ART Info objavio je netačnu informaciju da je 8.12. najjeftinije gor...

Lažna vijest
Lažna vijest
The New York Times nije potvrdio da je Ukrajina počinila ratni zločin u Makijivki

Regionalni mediji tvrde da je The New York Times objavio analizu kojom je p...

Lažna vijest Prenošenje lažnih vijesti Manipulisanje činjenicama Pristrasno izvještavanje
Lažna vijest
Pogrešno prikazani podaci iskorišteni kao “dokaz” da vakcine ubijaju

Podaci o “višku” smrtnosti u Evropi iskorišteni su na portalu Hop, bez ikak...

Lažna vijest
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me