Džeko jeste dobio auto, ali samo na mjesec dana

Na osnovu prijave čitatelja, analizirali smo članke koji su prenijeli informaciju da je Edin Džeko, nakon što je izabran za igrača mjeseca, od fudbalskog kluba “Roma” dobio na poklon novi automobil.

Ocijenjeni članci
Radio Sarajevo Dezinformacija; Demantirano; Vijesti Dezinformacija; Avaz Dezinformacija; Cazinjani Dezinformacija;

Neki portali su ispravno prenijeli informaciju, dok su neki izostavili činjenicu da je Džeko dobio novog “Volvoa” samo na određeni vremenski period i da ga mora vratiti idućeg mjeseca.

Prijava čitatelja odvela nas je na portal “Radio Sarajeva” gdje je članak objavljen sa naslovom:

Edin Džeko ponovo igrač mjeseca u Romi: Dobio na poklon novi automobil

Na kraju članka, prikazan je i tweet objavljen na zvaničnom profilu fudbalskog kluba “Roma”. U tweetu se navodi da je Džeko dobio novi Volvo na period od mjesec dana, te je postavljeno pitanje ko će biti dobitnik idući mjesec:

 

 

Tako je u članku ispravna i potpuna informacija objavljena samo na engleskom, ali ne i na našem jeziku. Kontaktirali smo “Radio Sarajevo” sa upitom o ovoj informaciji, a odgovor prenosimo u cjelosti:

 Radio Sarajevo:

Poštovani, kao što je i navedeno u naslovu, ali i u sadržaju teksta Volvo je poklonio Džeki automobil - što je istina. Nije navedeno da će nogometaš automobil koristit mjesec dana, ali objavljena informacija nije netačna.

Dodali smo u tekst da je dobio automobil na poklon putem sponzorskog ugovora, tako da ne vidimo ništa sporno u samom tekstu. Srdačan pozdrav.

Nakon reakcije novinara portala “Radio Sarajevo”, tekst je dopunjen i sada izgleda ovako:

Članak na portalu “Radio Sarajevo”, s obzirom na ispravljen propust, dobio je ocjenu demantirano.

“Avaz Sport” također je izvijestio o Džekinom sponzorskom poklonu izostavljajući informaciju da je automobil dobio na korištenje:

Džeko je kao nagradu za titulu najboljeg igrača mjeseca u Romi dobio ključeve novog Volva XC40.

Kontaktirali smo i redakciju “Avaza”, međutim do trenutka objavljivanja ove analize nismo dobili odgovor. Portali “Vijesti” i “Cazinjani” su uradili identičnu stvar a nijedan od njih nam nije poslao odgovor na upit. Na svim portalima još uvijek stoji nepotpuna informacija o navedenom “poklonu”.

Dodatne informacije 13.4.2018.

Nakon objavljivanja analize, javio sam se vlasnik portala "Cazinjani.com" sa informacijom da je sa tog portala vijest uklonjena.

Članke na portalima “Avaz sport”, “Vijesti” i “Cazinjani” stoga ocjenjujemo kao dezinformaciju.

Autor: Emir Zulejhić Objavljeno: 12. 04. 2018 | Zadnji put osvježeno: prije 2 godine

Posljednje objavljene analize

Lažna vijest
Suada Zoronjić nije glasala “protiv rezolucije o genocidu u Srebrenici”

Netačnu tvrdnju da je poslanica u Skupštini Crne Gore Suada Zoronjić glasal...

Lažna vijest Prenošenje lažnih vijesti Manipulisanje činjenicama
Pristrasno izvještavanje
Ako si žena, ne smiješ plesati: "Prljavo izvještavanje" o političarkama

Seksističko izvještavanje o političarkama u Bosni i Hercegovini je stari pr...

Preko margine Pristrasno izvještavanje Klikbejt
Lažna vijest
Simpsoni nisu predvidjeli januarske nerede u Americi

Nakon neuspješnih nereda u američkom Kongresu u januaru 2021, neki mediji s...

Lažna vijest
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me