Fahrudin Radončić nije uhapšen

Anonimni portal je u potpunosti izmislio “vijest” o tome da je uhapšen ministar sigurnosti BiH, Fahrudin Radončić.

Ocijenjeni članci
Orginalno Lažna vijest; Klikbejt;

Portal Originalno objavio je 2. januara 2020. članak sa naslovom koji govori da je uhapšen ministar sigurnosti BiH i predsjednik Saveza za bolju budućnost, Fahrudin Radončić:

Danas u SA uhapšen Fahro, razlog je utaja poreza

Članak je na Facebook stranici portala Originalno podijeljen uz nešto drugačiji naslov, koji sadrži i nastavak koji glasi “pogledajte snimak hapšenja”, što je također navedeno i u opisu linka. 

Članak koji se nalazi ispod navedenog naslova sastoji se od svega dvije rečenice, u kojima se navodi da je zbog “utaje poreza i primanja mita” uhapšen “poznati političar”:

Za Vas smo danas pripremili jedan šokantan snimak hapšenja poznatog političara. Kako navodi BH list on je uhapšen zbog utaje poreza i primanja mita. Ovo je skandal koji trese državu, pogledajte snimak hapšenja:

Kao izvor ove “vijesti” od svega dvije rečenice, naveden je “BH list”. Međutim, pretraga je pokazala da ne postoji mediji pod tim nazivom, kao i to da rečenice iz ovog članka sa portala Originalno nisu objavljene ni na jednom drugom portalu. 

Na kraju članka na portalu Originalno zaista postoji video snimak, kako je to najavljeno u naslovu i u opisu linka koji je podijeljen na Facebooku. Međutim, nije jasno šta prikazuje video, kao što nije poznato ni njegovo porijeklo ni bilo kakve detaljnije informacije. Snimak koji traje jednu minutu izuzetno je niske kvalitete i rezolucije, a jedino što se nakon gledanja snimka može zaključiti je to da je nastao u prirodi, tačnije u šumi. Zaključiti se može i to da nije nastao u Bosni i Hercegovini, s obzirom na to da akteri video snimka ne komuniciraju na našem jeziku. Ono što se bez dvojbe može zaključiti je da snimak nema nikakve veze sa hapšenjem Fahrudina Radončića, koje se, zapravo, nije ni desilo. 

Anonimni vlasnik portala Originalno je u potpunosti izmislio vijest o hapšenju Fahrudina Radončića. Unutar članka koji se sastoji od svega tri rečenice, autor je uvrstio i video snimak koji je predstavio kao “snimak hapšenja”, iako snimak očito nema nikakve veze sa člankom u kojem se našao, odnosno sa potpuno izmišljenom tvrdnjom o tome da je uhapšen Fahrudin Radončić. 

S obzirom na navedene činjenice, članak portala Originalno ocjenjujemo kao lažnu vijest, ali i kao klikbejt s obzirom na senzacionalistički naslov. 

(Raskrinkavanje.ba)

Autor: Emir Zulejhić Objavljeno: 04. 01. 2020 | Zadnji put osvježeno: prije 1 mjesec

Posljednje objavljene analize

Greška
Bizarni slučaj Zdravka Bumbulovića: mediji nasjeli na laži o boravku u karantinu i povratku kući

Zdravko Bumbulović iz Šamca dao je intervjue medijima, u kojima je “ne trep...

Greška
Lažna vijest
Nebuloze o “naseljavanju terorista na zemljištu oduzetom od Republike Srpske"

Tabloid “Alo” iznio je tvrdnje o pokušaju da se Republici Srpskoj “otme” po...

Lažna vijest Prenošenje lažnih vijesti Teorija zavjere Klikbejt
Dezinformacija
Ruski lijek za gripu i “lijek za korona virus”

Iako se u naslovima “Sputnika” i drugih portala govori o tome da je “sprema...

Dezinformacija Klikbejt
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me