"Istinom protiv laži" objavio potpunu laž: Ne postoje ni silovatelj, ni pas spasitelj

Analizirali smo članak koji govori da je pas spasio dvije djevojčice od silovanja, tako što je odgrizao genitalije napadaču koji je provalio u njihovu sobu.

Ocijenjeni članci
Korisno je znati Prenošenje lažnih vijesti; Istinom protiv laži Lažna vijest; Magični-kutak Prenošenje lažnih vijesti; Minut Prenošenje lažnih vijesti; Balkan novi Prenošenje lažnih vijesti; Intervju Prenošenje lažnih vijesti; Vesti Balkan Info Prenošenje lažnih vijesti;

Portal “Istinom protiv laži” objavio je članak sa naslovom:

Obiteljski pas odgrizao pedofilu penis i testise kada je pokušao silovati sestre (tri i šest godina)!

U samom tekstu donose se navodni detalji, poput imena napadača, starosti djevojčica i izjava komšija:

Obiteljski pas otkinuo je pedofilu penis i genitalije kada je, provalivši kroz prozor spavaće sobe ,izvadio penis i krenuo silovati sestre, trogodišnju i šestogodišnju djevojčicu.
Randle James iz Arkansasa, popeo se na prozor 1. kata male obiteljske kuće i ušao u sobu u kojoj su dvije sestre spavale. Izvadio je penis i krenuo silovati trogodišnju djevojčicu.
U tom trenutku obiteljski pas Pitt Pull terijer skočio je na nasilnika. Pas je silovatelju doslovno progutao penis i testise. Jauci silovatelja probudili su roditelje koji su pozvali policiju. Napadač je toliko jaukao da nije ni pokušao pobjeći.
James je hitno prebačen u bolnici ali mu liječnici nisu uspjeli spasiti genitalije. Toliko je krvario da su mu jedva spasili život. Jedan lokalni stanovnik je rekao novinarima:
“Mislim da je probudilo cijelo susjedstvo. Nikad nisam čuo ništa slično. Krikovi koji su se čuli podsjećali su na horor film. Trajalo je gotovo 20 minuta”
”Trenutno istražujemo pritužbu zbog pokušaja seksualnog zlostavljanja. Privesti ćemo osumnjičenog čim se oporavi od ozljeda”, izhjavio je glasnogovornik policije.

Utvrdili smo da je cijela priča izmišljenja krajem 2017. godine od strane portala “Neon nettle”, a nakon prevođenja je dospjela i na domaće portale.

Pretragom smo ustanovili da je cijela priča raskrinkana još u novembru prošle godine, na fact-checking portalu “Snopes”. Kako navodi “Snopes”, priča je prvi put objavljena 14. novembra na portalu “Neon nettle”, koji je poznat po klikbejt člancima i objavljivanju neistinitih vijesti. Pretražujući ime navodnog napadača, nismo pronašli nijednu objavu na bilo kom kredibilnom izvoru, niti je ovakav slučaj evidentiran bilo gdje - osim u člancima ovakvih portala.

 

Nadalje, slika koja je objavljena uz članak, a koja navodno prikazuje napadača u bolnici, nema nikakve veze sa ovom pričom. Radi se o fotografiji preuzetoj iz videozapisa koji pokazuje reakciju čovjeka na davanje ketamina (anestetika) nakon što je slomio gležanj u nesreći sa skejtbordom.

S obzirom da je cijela priča u potpunosti izmišljena i da je iskorištena fotografija sasvim drugog događaja, članak - objavljen na portalu čije ime, paradoksalno, tvrdi da se bori “istinom protiv laži” - ocjenjujemo kao lažnu vijest.

Autor: Emir Zulejhić Objavljeno: 21. 01. 2018 | Zadnji put osvježeno: prije 1 godina

Posljednje objavljene analize

Lažna vijest
Misteriozni sarajevski sastanak

Alternativna televizija je objavila informaciju da je u Sarajevu održan sas...

Lažna vijest Prenošenje lažnih vijesti Demantirano
Lažna vijest
Maršalovi Otoci nisu legalizovali kokain

Vijest koja govori o tome da su Maršalovi Otoci legalizovali kokain prvi pu...

Lažna vijest Prenošenje lažnih vijesti Demantirano
Klikbejt
Vježba, a ne “opsadno stanje” i “neredi”

Vježba koju je EUFOR pojačan rezervnim snagama, pripadnicima OSBiH i SIPA i...

Klikbejt
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me