Iz Jale nije izvučeno beživotno tijelo

Ponovo smo zabilježili pozitivne primjere ispravljanja načinjenih grešaka. Portali "Tuzlanski" i "Kameleon" su obrisali prvobitne članke, i objavili nove - sa tačnim informacijama.

Ocijenjeni članci
Kameleon Demantirano; Tuzlanski Demantirano;

Portal “Tuzlanski” objavio je 24. oktobra vijest koja govori da je iz rijeke Jale izvučeno beživotno tijelo ženske osobe.

Međutim, članak na ovom portalu je ubrzo uklonjen. Nakon razgovora sa MUP TK i sa redakcijom portala “Tuzlanski” zaključili smo da su novinari portala kontaktirali MUP prije objavljivanja članka, ali da je došlo do greške u komunikaciji. MUP TK je skrenuo pažnju portalu “Tuzlanski” na to čim je članak objavljen, nakon čega je redakcija ovog portala postupila ispravno i pravovremeno - odmah uklonila članak i objavila novi sa tačnim informacijama.

Ovaj članak prenio je i portal “Radio Kameleon”:

Kod Narodnog pozorišta Tuzla: Iz rijeke Jale izvučeno beživotno žensko tijelo
Sinoć u 22:12 sati iz korita rijeke Jale, u blizini Narodnog pozorišta Tuzla, pripadnici Profesionalne vatrogasne brigade Tuzla izvukli su beživotno tijelo žene, koje je prevezeno u Univerzitetski klinički centar Tuzla, gdje bi se trebala obaviti obdukcija.

Nakon što je članak na portalu “Tuzlanski” izbrisan, objavljen je novi, sa drugačijim informacijama:

Intervencija kod Narodnog pozorišta: Iz korita Jale izvučena žena, prevezena u UKC Tuzla
Iz korita rijeke Jale sinoć u 22:12 sati pripadnici Profesionalne vatrogasne jedinice (PVJ) Tuzla izvukli su 33-godišnju žensku osobu koja je prevezena u Univerzitetski klinički centar Tuzla.

Javili smo se redakciji “Radio Kameleona” odakle smo dobili sljedeći odgovor:

Jučer smo prenijeli informaciju kako je iz rijeke Jale izvučeno  beživotno žensko tijelo, ali smo nakon kontaktiranja MUP-a, istu vijest demantovali u programu radija, ali zbog nesporazuma u redakciji, vijest nije promjenjena i na portalu.

I “Tuzlanski” i “Radio Kameleon” su postupili ispravno - uklonili stare članke kako se pogrešne informacije ne bi dalje širile, te objavili novi članak sa tačnim tvrdnjama.

U oba slučaja članci nose ocjene greška zbog očito nenamjerno plasirane dezinformacije,  te demantirano zbog ispravljene greške.

(Raskrinkavanje.ba)

 

Autor: Emir Zulejhić Objavljeno: 25. 10. 2018 | Zadnji put osvježeno: prije 2 godine

Posljednje objavljene analize

Lažna vijest
Sinteza popularnih teorija zavjere o pandemiji u viralnoj Facebook objavi

Facebook objava koja u sebi sadrži brojne netačne tvrdnje i teorije zavjere...

Lažna vijest Prenošenje lažnih vijesti Manipulisanje činjenicama Teorija zavjere
Lažna vijest
Bill Gates nije govorio o “depopulizaciji putem prisilne vakcinacije” kao rješenju za klimatske promjene

Fotografija naslovne stranice starog “zavjerološkog” časopisa stigla je i d...

Lažna vijest Prenošenje lažnih vijesti Teorija zavjere
Lažna vijest
Od anonimnog izvora do lažne vijesti: Haris Silajdžić ne osniva novu stranku

Portal Slobodna Bosna objavio je da Haris Silajdžić osniva novu političku s...

Lažna vijest Prenošenje lažnih vijesti Ispravljeno
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me