Foto: Raskrinkavanje.ba
Facebook stranica DOMOD je 28. februara 2025. godine pokrenula oglas sa slikom na kojoj su zvučnik brenda Marshall koji se prodaje u prodavnici Domod i istaknuta cijena od 19,5 KM. Oglas je podijeljen uz sljedeći opis:
Legendarni brend slavi rođendan i nudi svakome mogućnost da kupi zvučnik za samo 19,5 KM😱
Odgovorite na 4 pitanja i osvojite šansu da dobijete 1 od 60 zvučnika dostupnih po akcijskoj ceni.
👉🏻 Kliknite na dugme „Saznajte više“ ispod ove fotografije.
Foto: Screenshot/Facebook
U oglasu je podijeljen link koji vodi na stranicu napravljenu da izgleda kao stranica brenda Marshall. Na stranici je navedeno da Marshall slavi 60. godišnjicu i tim povodom prodaje 60 Bluetooth zvučnika za samo 19,5 KM po komadu, kao i anketa s pitanjem: “Kako ste saznali za Marshall?”
Foto: Screenshot
Klik na jedan od ponuđenih odgovora otvara obavještenje u kojem je navedena mogućnost kupovine zvučnika.
Foto: Screenshot
Sljedeći korak je “nagradna igra” u kojoj je navodno moguće osvojiti zvučnik po povoljnoj cijeni. Igra je namještena tako da treći klik na ponuđene opcije otvara obavještenje o osvojenoj povoljnoj kupovini.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot
Obavještenje vodi na stranicu za narudžbu s obrascem u koji se unose lični podaci, nakon čega slijedi unos podataka o kartici kojom se obavlja kupovina.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot stranice za obrasce za plaćanje
Ništa od zvučnika
Na stranici s obrascem za plaćanje sitnim je slovima na engleskom jeziku ispisano da uplata aktivira pretplatu na usluge servisa Pamper-Me.club. Naveden je i broj telefona s pozivnim brojem za Kipar.
Ova posebna ponuda daje vam priliku da postanete član i isprobate puni pristup u trajanju od tri dana po minimalnoj cijeni. Nakon ovog perioda, postat ćete punopravni član upisan u automatsku periodičnu uplatu svakih 14 dana, po trenutno važećem kursu (28 eura). Ne brinite! Podsjećamo vas, tri dana prije svake dopune i možete preskočiti onoliko dopuna koliko želite, potpuno besplatno.
Jednom kada je uplata obrađena, ne može se poništiti. Vaše usluge članstva bit će dostupne odmah do perioda otkazivanja.
Dakle, umjesto kupovine Marshall zvučnika po povoljnoj cijeni, uplata na stranici do koje na kraju vodi Facebook oglas aktivira pretplatničku uslugu koja se naplaćuje svake dvije sedmice i košta 28 eura.
Foto: Screenshot
Facebook stranica DOMOD, koja je objavila oglas, samo imitira izgled zvanične Facebook stranice lanca Domod. Napravljena je 28. februara 2025. godine, istoga dana kada je i objavljen oglas, i ima svega šest pratitelja i šest “lajkova”. Kako bi izgledala vjerodostojnije, na stranici je objavljeno nekoliko slika (1, 2, 3) preuzetih sa zvanične Facebook stranice trgovine tehnikom Domod (1, 2, 3).
Zvanična Facebook stranica lanca Domod napravljena je 17. augusta 2011. godine i ima preko 66.000 pratitelja/ki i više od 63.000 “lajkova”. Na njoj su kontakt-podaci, adresa kompanije i link koji vodi na web stranicu Domoda. Na ovim stranicama nema objava o ponudama kupovine Marshall zvučnika po povoljnoj cijeni.
Marshall brend osnovao je bubnjar Jim Marshall 1962. godine u Londonu. Za razliku od tvrdnji iz Facebook oglasa, Marshall brend ove godine puni 63, a ne 60 godina.
Oglasi o povoljnim Marshall zvučnicima objavljivani su ranije i na Facebook stranicama koje imitiraju trgovinske lance u Hrvatskoj i Sjevernoj Makedoniji.
Shodno navedenom, oglas Facebook stranice koja imitira Domod i stranicu koja izgleda kao zvanična stranica brenda Marshall ocjenjujemo kao lažnu vijest.
(Raskrinkavanje.ba)