Lidl ne poklanja kupone za namirnice u vrijednosti od 30.000 dinara

Proteklih dana putem Vibera širi se poruka u kojoj se tvrdi da trgovački lanac Lidl poklanja namirnice “u vrijednosti od 30.000 dinara”. Međutim iz ovog lanca, za Raskrinkavanje su naveli da ne stoje iza ove nagradne igre.

Ocijenjeni članci
Lidl Lažna vijest;

Poruka koja nam je prijavljena od strane korisnika/ca platforme Viber je glasila:

Lidl poklanja namirnice u vrijednosti od 30000 dinara za pomoć naciji! Kliknite ovdje kako biste dobili svoj : http://www.lidl-si.club/?t 

Link iz poruke vodi do web stranice sa “anketom” koja sadrži nekoliko pitanja o kompaniji Lidl i ponuđenim “da” i “ne” odgovorima. Na ovoj stranici naveden je i broj navodno preostalih kupona. 

Nakon odgovora na anketno pitanje, korisniku/ci se prikazuje poruka: “Pričekajte, obrađujemo vaš odgovor…”, uz loše napisane rečenice poput: “Odgovorili su sva pitanja”; “Duplikatni unos nije pronađen”; “Kvalificirani ste 100%”. 

Naredni ekran ponovo obavještava korisnika/cu “da je kvalificiran/a za dobivanje “kupona Lidl od 30.000 dinara”, te da isti može dobiti tako što će ga  podijeliti sa 20 svojih prijatelja putem Viber aplikacije, klikom na ponuđeno dugme sa znakom ove kompanije. Korisnik/ca se zatim obavještava da će svoj kupon dobiti kroz tri dana. 

Redakcija Raskrinkavanja 14. aprila kontaktirala je sjedište kompanije Lidl u Srbiji sa upitom da li se radi o autentičnom pozivu koji je objavila ova kompanija, te smo dobili odgovor u kom se navodi:  

“Hvala na interesovanju i proveri informacija sa nama. Kompanija Lidl Srbija ne stoji iza lažnih nagradnih igara u kojima se građanima kroz različite kanale komunikacije (Viber, SMS) navodno dele Lidl vaučeri. Zvanična web stranica kompanije Lidl Srbija nalazi se na adresi www.lidl.rs, na kojoj se uvek mogu naći validne informacije.”

I korsnici društvene mreže Facebook su već postavljali pitanja kompaniji Lidl oko sličnih prevara koje su se, sudeći po datumu ovakvih poruka, dešavale i u martu prošle godine. Jedan od primjera pitanja i odgovora možete vidjeti ispod:

S obzirom na demantij kompanije Lidl, možemo zaključiti kako se radi o lažnoj nagradnoj igri u kojoj se zloupotrebljava ime i logo poznate kompanije kako bi se prikupili kontakti (brojevi telefona) ljudi koji “nasjednu” na prevaru. 

Sličnim nagradnim igrama Raskrinkavanje se bavilo i ranije, kada smo pisali o lažnoj Wizz Air stranici koja je služila za krađu bankovnih podataka. 

Lažna vijest
Iza lažne Wizzair stranice stoji krađa bankovnih podataka

Početkom juna, pojavio se portal koji podražava izgled stranice aviokompani...

Lažna vijest 29.06.2018

A osim toga, nebrojeno puta smo pisali i o lažnim nagradnim igrama putem kojih su se prikupljale lične karte građana. 

Analiza
Krađa podataka i dalje traje

Pogledajte listu još uvijek aktivnih lažnih stranica i nagradnih igri.

10.11.2018

(Dalio Sijah za Raskrinkavanje.ba)

Autorica: Redakcija Objavljeno: 15. 04. 2020 | Zadnji put osvježeno: prije 8 mjeseci

Posljednje objavljene analize

Pristrasno izvještavanje
Mediji plasirali nepotpune i neprovjerene informacije o napadu u kome su učestvovali migranti i izbjeglice

Napad u Bihaću, u kome su učestvovali migranti i izbjeglice, u domaćim je m...

Preko margine Pristrasno izvještavanje
Lažna vijest
Nije tačno da je bolje “preležati” Covid-19 nego primiti vakcinu

Rezultate SIREN studije iz Velike Britanije mediji su interpretirali na man...

Lažna vijest Prenošenje lažnih vijesti Dezinformacija Manipulisanje činjenicama Klikbejt Ispravljeno
Lažna vijest
Netačne tvrdnje o mRNK vakcinama kao “dokaz” protiv COVID-19 imunizacije

Isječak intervjua profesorice iz Irske, Dolores Cahill, u kojem govori prot...

Lažna vijest Prenošenje lažnih vijesti Manipulisanje činjenicama
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me