Naslov o Unsko-sanskom, a tekst o Sarajevskom kantonu

Portal “Moj USK” je pri prenošenju članka sa “Klixa” naveo pogrešan kanton.

Ocijenjeni članci
Radio Krajina Dezinformacija; Klikbejt; Krupljani Dezinformacija; Klikbejt; Mojusk Dezinformacija; Klikbejt; ABC Dezinformacija; Klikbejt;

Na osnovu upita čitatelja, analizirali smo članak objavljen na portalu “Moj USK” gdje u naslovu stoji kako se radi na uključivanju migrantske djece u obrazovni sistem Unsko-sanskog kantona. 

[1]U toku izrada procjene radi uključivanja djece migranata u redovni obrazovni sistem USK

Međutim, u članku je odmah jasno da se ne radi o Unsko-sanskom kantonu, već o Kantonu Sarajevo.

Ministar za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo Elvir Kazazović sastao se danas sa predstavnicama UNICEF-a Sanjom Kabil i Humanitarne organizacije „Save the children“ Fatimom Smajlović te tom prilikom s njima razgovarao o izradi obrazovne procjene djece izbjeglica, odnosno migranata i tražitelja azila koji trenutno borave u našoj zemlji

Paragraf identičan ovome, pronašli smo u članku koji je objavljen na portalu “Klix”, a koji nosi naslov “U toku izrada procjene radi uključivanja migranata u redovni obrazovni sistem KS”. U čitavom članku se nigdje ne spominje Unsko-sanski kanton.

 

Poslali smo upit portalu “Moj USK” 16. avgusta sa pitanjem zašto je naslov promijenjen tako da on pogrešno najavljuje tekst koji donosi. Odgovor prenosimo u cjelosti:

 

Portali “Radio Krajina”, “ABC” i “Krupljani” prenijeli su također ovaj članak sa pogrešnim naslovom. Međutim, portal “Moj USK” je to uradio prvi - 15. avgusta u 15:57. “Krupljani” su to uradili u 22:26, portal “ABC” u 22:58, a “Radio Krajina” dan poslije u 13:30.

Obzirom na navedene informacije, odnosno činjenicu da je pogrešan naslov prvo objavljen na portalu “Moj USK”, ponovo smo im poslali upit sa pitanjem sa kojeg tačno lokalnog portala su preuzeli članak, a odgovor do trenutka objavljivanja ove analize nismo dobili.  

S obzirom na to da ni nakon dva upita naslov članka na portalu “Moj USK”  nije ispravljen, isti ocjenjujemo kao klikbejt i dezinformaciju. Istu ocjenu dobili su i ostali portali koji su prenijeli članak s pogrešnim naslovom.

(Raskrinkavanje.ba)

Footnotes

  1. ^ CITAT: "Moj USK"
Autor: Emir Zulejhić Objavljeno: 20. 08. 2018 | Zadnji put osvježeno: prije 1 godina

Posljednje objavljene analize

Lažna vijest
Mirza Hatić nije pretukao učesnike Povorke ponosa

Anonimni portal na kojem postoje samo dva članka izvor je lažne vijesti o M...

Lažna vijest Prenošenje lažnih vijesti
Lažna vijest
RTRS i još dezinformacija o Povorci ponosa

RTRS je u informativnoj emisiji manipulisao brojem učesnika povorke, smanji...

Lažna vijest
Dezinformacija
Vladimir Putin nije izgubio vlast u Moskvi 

Ujedinjena Rusija, stranka koja podržava Vladimira Putina, pretrpjela je gu...

Dezinformacija Manipulisanje činjenicama Klikbejt
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me