Prvi postizborni klikbejtovi su tu

Ova analiza je označena kao: Razabiranje

Izborna kampanja se tek završila, a neki mediji su već otpočeli postizborni “ciklus” klikbejta.

Raskrinkali smo
Ekspresno Dezinformacija; Klikbejt;

Portal „Ekspresno“ objavio je članak čiji je glavni protagonista Milorad Dodik sa naslovom koji se ni u prolazu ne sreće sa sadržajem teksta.

U naslovu članka na portalu "Ekspresno" prenosi se navodna izjava Milorada Dodika o dogovoru sa Šefikom Džaferovićem o tome da će se na zgradi Predsjedništva BiH postaviti zastava Republike Srpske.

„Dodik: Ja i Džaferović smo već dogovorili: Zastava RS morat će biti na zgradi Predsjedništva BiH ili će biti blokade!“

Tema članka je konferencija za medija Milorada Dodika i SNSD-a u noći izbora. Članak vjerno prenosi izjave sa konferencije za štampu, uključujući i procente i brojeve glasova koje je dobio Dodik, odnosno njegov protivkandidat Mladen Ivanić u trenutku održavanja konferencije. Dodikova izjava, koja je i navedena u članku, glasi:

„Zalagat ću se za poziciju Republike Srpske u BiH i bavit ću se zaštitom ustavnog poretka. Mene ne zanima ko su izabrani članovi Predsjedništva BiH iz druga dva naroda, jer ja kalkuliram voljom naroda iz Republike Srpske. Idem tamo kao predstavnik srpskog naroda i tako ću se i ponašati. Prioritet broj jedan, bit će položaj srpskog naroda.“

Na pitanje novinara, on je rekao da će se, prije svega, zakleti Narodnoj skupštini Republike Srpske te da će u zgradi u kojoj on bude sjedio morati biti istaknuta zastava Republike Srpske. Podsjetio je i da su ovo osmi izbori zaredom na kojima je SNSD pobijedio te je zahvalio koalicionim partnerima na ukazanom povjerenju.

Dakle, Milorad Dodik jeste pomenuo zastavu Republike Srpske. Sa druge strane, tvrdnje koje govore o "dogovoru sa Džaferovićem" i "blokadi" su u potpunosti izmišljene i mogu se pronaći samo na portalu "Ekspresno". Članak na ovom portalu je zapravo prenošenje "Avazovog" članka čiji naslov glasi "Dodik: Zastava RS morat će biti na zgradi Predsjedništva BiH"

Zbog evidentno nesklada između sadržaja i naslova, članak dobija ocjenu klikbejt i dezinformacija.

(Raskrinkavanje.ba)

Autor: Emir Zulejhić Objavljeno: 09. 10. 2018 | Zadnji put osvježeno: prije 8 mjeseci

Posljednje objavljene analize

Lažna vijest
Cazin.net i "redovno godišnje istraživanje" koje ne postoji

Na portalu “Cazin.net” objavljeno je “redovno godišnje istraživanje”...

Lažna vijest Manipulisanje činjenicama Demantirano
Klikbejt
Nema najezde ajkula u Jadranu

Za potrebe klikbejta “Slobodna Bosna” je neosnovano pisala o “najezdi...

Klikbejt
Analiza
Pregled sedmice: O Mektiću i Davidu neosnovano

U proteklim danima pisali smo o seriji članaka koji su objavljivani na portalu...

Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me