Za klikbejt je potrebno malo

Klikbejt pri prenošenju tuđih članaka.

Ocijenjeni članci
Vremeplov Klikbejt; N Balkan Klikbejt; BH dijaspora Klikbejt; Globalno Klikbejt; Zanimljivosti.website Klikbejt; Cudnovato.club Klikbejt; Dnevnik.ba Klikbejt; Sarajevo Grad Klikbejt; Infoblok Klikbejt; Balkanske vijesti Klikbejt; Zona sumraka Klikbejt;

Na portalu “Dnevni Avaz” objavljen je članak pod naslovom:

Sebija zaposlila Bakira na KCUS kao fizioterapeuta

U članku se donosi pregled satiričnih reakcija sa društvenih mreža nakon izjave Bakira Izetbegovića u kojoj je rekao da za nekoliko dana ide na biro za zapošljavanje:

Danima je bračni par Izetbegović predmet sprdnje. Montiraju se razni videoprilozi, fotografije, satirični sadržaji
Nakon što je Bakir Izetbegović u intervjuu za N1 televiziju izjavio da za četiri dana ide na biro za zapošljavanje i da je za jednog predsjednika siromašan čovjek, društvene mreže u BiH su naprosto eksplodirale od brojnih dosjetljivih, humorističnih i sarkastičnih reakcija.  
Danima su Izetbegović, ali i njegova supruga Sebija Izetbegović predmet sprdnje. Montiraju se razni videoprilozi, fotografije, satirični sadržaji.
Tako su na super popularnoj Facebook stranici "Raja sa biroa" objavljene dvije montirane fotografije s Bakirom Izetbegovićem i njegovom suprugom Sebijom u glavnim ulogama.
Dosjetljivi administratori su inspiraciju za posljednje dvije objave pronašli u filmovima za odrasle. Na jednoj od fotografija Izetbegović je zaposlen na KCUS-u kao fizioterapeut, dok gospođa Izetbegović posmatra njegov rad.

U tekstu članka se jasno navodi da su u pitanju satirične reakcije sa društvenih mreža. To je također vidljivo i na Facebook stranici gdje je link podijeljen:

Također, “Avazov” članak ima i nadnaslov koji donosi istu napomenu:

Sa druge strane, portali “BH dijaspora”, “Globalno”, “Nbalkan” i “Vremeplov” prenijeli su “Avazov” članak, ali bez napomene u naslovu ili objavi na Facebooku o tome da su u pitanju satirične reakcije sa društvenih mreža. Upravo zbog te činjenice, članci na pomenutim portalima dobijaju ocjene klikbejt.

(Raskrinkavanje.ba)

Analizirano na osnovu sugestije:
Sebija zaposlila Bakira na KCUS kao fizioterapeuta
Autor: Emir Zulejhić Objavljeno: 21. 11. 2018 | Zadnji put osvježeno: prije 9 mjeseci

Posljednje objavljene analize

Lažna vijest
Mirza Hatić nije pretukao učesnike Povorke ponosa

Anonimni portal na kojem postoje samo dva članka izvor je lažne vijesti o M...

Lažna vijest Prenošenje lažnih vijesti
Lažna vijest
RTRS i još dezinformacija o Povorci ponosa

RTRS je u informativnoj emisiji manipulisao brojem učesnika povorke, smanji...

Lažna vijest
Dezinformacija
Vladimir Putin nije izgubio vlast u Moskvi 

Ujedinjena Rusija, stranka koja podržava Vladimira Putina, pretrpjela je gu...

Dezinformacija Manipulisanje činjenicama Klikbejt
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me