Raskrinkavanje.ba

Facebook profili i stranice → Saša Borojević

14.12.2020
Tekst članka

Otkriću vam kako je Britanska ali ostale vlade spremala projekat covod19 , počevši od 2010 god

Како су нас натерали на послушност? Користећи тимове психолога. ЧИТАЈ ⬇️⬇️

Највећи допринос масовној послушности Британаца вероватно су биле активности државних психолога који раде као део бихевијоралних тимова.

Конкретно, користили су четири главне тактике које се користе у њиховим комуникацијским кампањама ЦОВИД-19 да би нас натерали да се повинујемо владиним директивама.

Тим за увид у понашање - је замишљен у кабинету премијера 2010. године као „прва светска владина институција посвећена примени науке о понашању на политику“ ( Халлсвортх ет ал., 2018 ). У заједничком су власништву владе В Британије и Несте ⬇️

Несте је добротворна организације која себе сматра „фондацијом за иновације“ и „шампионом радикалног размишљања“) Њихов тим се брзо проширио са јединице од седам особа која ради са владом Велике Британије на „компанију социјалне намене“ која послује у многим земљама света.

Уз помоћ главних медија који су се ропски залагали за промоцију владиног наратива о коронавирусу, током кризе смо бомбардовани слоганима и мантрама које инсистирају на томе да је усклађеност слична алтруизму помоћи другима: ⬇️

БУДИТЕ КУЋИ, ЗАШТИТИТЕ СЕБЕ, ЗАШТИТИТЕ СВОЈЕ ВОЉЕНЕ

АКО ИЗАЂЕТЕ МОЖЕТЕ ПРОШИРИТИ ВИРУС

ЉУДИ ЋЕ УМРЕТИ ВАКЦИНИШИТЕ СВЕ НАС СПАСИТЕ ЖИВОТЕ.

Били смо охрабрени ДА аплаудирамо здр радницима како бисмо показали захвалност ⬇️

у међувремену, они који су одлучили да не учествују у овој унапред оркестрираној представи врлине, често су се осећали изоловано.

Порука је била јасна: да бисте се квалификовали као похвално људско биће, морате се придржавати владиног наратива о коронавирусу.

Међутим, постоји још један мотиватор који је најснажнији од свих: страх

Одлука да нас уплаше да се покоримо била је стратешка.

Заједно са потчињеним главним медијима (који су, готово искључиво, повукли владину линију), добили смо продужену и усаглашену кампању застрашивања чији је примарни циљ био надувавање нивоа страха. ⬇️

Примењене методе укључују:

а) Дневна статистика, приказана без контекста : Прво је то био мерач смрти, који је језиво приказивао број људи који су свакодневно умирали од коронавируса, без икаквог указивања на број свакодневних смртних случајева из других узрока

б) Поновљени снимци смрти и умирања: Прво је то била Ломбардија (жариште пандемије у Италији) са поновљеним прегледом пацијената који су дахтали ваздухом у јединицама интензивне неге. А онда су се то нагомилали ковчези у њујоршким мртвачницама..

Слике смрти и умирања у стварном времену увек ће бити шокантне, без обзира на узрок; фокусирати се искључиво на смрт од ЦОВИД-19, а не на много више жртава других болести, крајње је и обмањујуће, али срачунато на то да преувеличава страх људи од коронавируса.

ц) Застрашујуће пароле : Сваки медијски канал непрекидно нас је бомбардирао мантрама које изазивају страх, на пример:

ЉУДИ ЋЕ УМРЕТИ

Да би се максимизирао утицај, плакати који приказују ова застрашујућа упозорења често су праћени сликама особља које носи маске и визире.

г) Обавезна покривања лица

Једном када је мисија повећања нивоа страха завршена, уведено је обавезно ношење маски. Делујући као сирови, врло видљиви показатељ да је опасност свуда около, покривачи за лице дају велики допринос одржавању раширене хистерије.

Да би појачали и одржали притисак, људи морају бити у стању да одмах разликују прекршиоце правила од следбеника правила; видљивост покривача за лице пружа ову тренутну диференцијацију.

Појављивање маскираног на јавним местима може се чинити упоредивим са неприказивањем иконе доминантне религије док сте међу побожним следбеницима.

Članak indeksiran 24.12.2020. Zadnji put osvježen 24.12.2020.

Ocijenjeno u analizi