Riječ je o reklami za “TikTok školu”, čiji osnivač poziva roditelje “da i njihovo dijete postane poznato”.
Škola koja djecu sprema za „najtraženiju profesiju“ izazvala je bijes roditelja:
“Dotakli smo dno – daj lopatu da kopamo još dublje”
- Došlo je digitalno doba, gdje se najveća zarada nalazi upravo na internetu i društvenim mrežama. Preko 30 posto djece se izražava da žele da budu influenseri kada porastu – piše na promo-flajeru, gdje stoji i broj za dodatne informacije, a “karijera” na mrežama se predstavlja kao najtraženija profesija.
Letak se viralno širi internetom, baš kao što se i influens marketing industrija širi i raste, zbog čega i kompanije svake godine sve veći budžet ulažu u ovaj vid marketinga.
- Zvuči nevjerovatno da dijete traži pare od roditelja za ovo, ali sve je moguće – jedan je od komentara.
“Iznenadio bi se koliko roditelja eksploatiše djecu po socijalnim medijima. Ubijede dijete da svira klavir, vozi rolere, bilo šta i odmah nalog na insta/tik tok pa brdo klipova, slika, brand ambasadori itd… Čak i kada znaš da roditelji vode nalog opet je mnogo bizarno. Trumanov šou bukvalno”.