Travničanka Ajla Fijuljanin prva na listi 18 najuspješnijih mladih u svijetu

Izvor/medij: Avaz
Ocjena: Greška
Raskrinkano u: I čitatelji "raskrinkavaju" lažne vijesti: Priča o uspjehu i izmišljenoj listi najuspješnijih

Dvadesetšestogodišnja Travničanka Ajla Fijuljanin, direktorica „Networksa“, prva je na listi najuspješnijih 18 mladih ljudi na svijetu. Listu kreira kompanija „Hey Success“, online platforma koja spaja mlade i kompanije koje im žele pomoći da se poslovno razviju.

- Drago mi je što je tu listu objavila kompanija koja radi direktno na uvezivanju mladih širom svijeta. Ima ih u više od 180 zemalja. Oni direktno povezuju mlade s poslodavcima. Kompanije koje rade s njima najveće su u svijetu. Ja sam prva na listi, a za preostalih 17 još ne znam ko su. Svi su iz različitih zemalja – kaže Fijuljanin.

Ističe da nikad nije bila od onih mladih koji gledaju da pobjegnu iz naše zemlje. Stalno se iz inozemstva vraćala u domovinu i radila neke projekte. Sumnja da će uskoro ponovo napustiti BiH radi neke poslovne prilike.

Živjela je u Americi, gdje je imala svoju firmu, a u BiH je jedne godine došla na odmor i pružila joj se poslovna prilika s „Networksom“u Sarajevu, koji okuplja mlade i pomaže im da nađu investitore.

- Nisam znala koliko ću ostati u „Networksu“. U međuvremenu sam upoznala svog supruga. Sada imamo devetomjesečnu bebu. Te sve lijepe priče koje su se redale jedna za drugom bile su razlog da ostanem ovdje. Možda nekada opet, ako mi bude potrebno malo promjene, odem u Ameriku – dodala je Fijuljanin, podsjećajući da i sada radi za veliki broj kompanija širom svijeta.

Ajla je sa 16 godina napustila Travnik i otišla na školovanje najprije u Italiju, a nakon toga i u Ameriku. Mladima u BiH poručuje da je bitno na sve gledati pozitivno te da uspjeh ovisi striktno o samom čovjeku i njegovom karakteru.

Promoviranje BiH  

- Radim za veliki broj kompanija širom svijeta. Zanimljivu priču pokrenula sam i s Amrom Džeko. Firma se zove „Orea“, to će biti platforma koja će omogućavati kupoprodaju ručno rađenih proizvoda s lokalnom etiketom. Ali, i pored toga na razne načine ćemo promovirati BiH i domaće proizvode – ističe Fijuljanin.

Članak indeksiran 03. 02. 2018 Zadnji put osvježen prije 2 nedjelje
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com