Kad Infosrpska “raskrinkava”

Ova analiza je označena kao: Razabiranje

Portal „Infosrpska“ nastavlja sa teorijama zavjere o novinaru portala „Žurnal“ Avdi Avdiću.

Ocijenjeni članci
Infosrpska Teorija zavjere; RTRS Teorija zavjere; Prijedor24h Teorija zavjere;

Avdo Avdić je ponovo meta portala “Infosrpska” i članaka koji ne pružaju nikakve dokaze. I ovaj put, članak je prenio i RTRS.

Podsjećamo, krajem decembra 2018. godine, portal „Infosrpska“ objavio je članak sa tvrdnjom da novinar portala „Žurnal“ Avdo Avdić radi u službi Obavještajno bezbjednosne agencije BiH, bez bilo kakvih ponuđenih dokaza za tu tvrdnju, osim pozivanja na („diplomatski“) anonimni izvor. Više o ovoj priči možete pročitati u analizi “Svega pomalo: Lica iz vlasti, diplomatski izvori, Nikola Špirić i engleska tajna služba”.

U novom članku, 13. januara 2019. godine „Infosrpska“ je „raskrinkala političko obavještajnu i medijsku hobotnicu SDA”, tvrdeći da je Avdo Avdić, putem Obavještajno bezbjednosne agencije BiH, pod direktnom kontrolom stranke SDA.

RASKRINKAVANJE POLITIČKO-OBAVJEŠTAJNO—MEDIJSKE HOBOTNICE SDA
Avdo Avdić i portal Žurnal - info, putem OSE pod direktnom kontrolom SDA

Tekstovi Avde Avdića na portalu „Žurnal“ o vršiteljici dužnosti glavne tužiteljice, Gordani Tadić, poslužili da se iznese tvrdnju kako to radi po nalogu SDA.

Prema nalogu SDA, putem OSE i njenog medijskog satelita portala Žurnal.info, predvodjenog Avdom Avdićem, zadnjih nekoliko dana, intenziviran je proces rušenja vd glavnog tužioca Gordane Tadić, odnosno pokušaj njene diskreditacije sa ciljem sprečavanja njenog imenovanja na pozociju glavnog tužioca Tužilaštva BiH.

Da bi se u potpunosti diskreditovao Avdić, autor/ica članka objašnjava na koji način se tekstovi Avde Avdića šire na druge medije.

Glavni medijski izvršilac čovjek koji direktno dobija zadatke od direktora OSE, u ovom slučaju Avdo Avdić, pokreće priču tako što fabrikuje tobož “skandaloznu priču”. Tada priču sa epitetom “skandal” preuzimaju toboź novine i televizije od imena, kao što je Oslobodjenje na čelu sa glavnom violinom urednicom Vildanom Selimbegović.

Pored Avde Avdića i portala „Žurnal“, u tekstu stoji da je i „Oslobođenje“ na čelu sa glavnom urednicom Vildanom Selimbegović također u službi SDA.

SDA strukture koje kontrolišu medijske izvršioce kao što je Avdo Avdić i Vildana Selimbegović te ih koriste samo kao alat za ostvarivanje ciljeva SDA kakav god on u tom trenutku bio.

S obzirom na to da portal „Infosrpska“, kao ni prošli put, nije ponudio nikakve jasne dokaze za iznesene tvrdnje, članak ocjenjujemo kao teoriju zavjere.

Autor: Emir Zulejhić Objavljeno: 25. 01. 2019 | Zadnji put osvježeno: prije 9 mjeseci

Posljednje objavljene analize

Lažna vijest
Popularni “meme” video predstavljen kao vijest

Jedan od desetine “meme” video klipova prozvanih “Dimitri saznaje...”, na a...

Lažna vijest Prenošenje lažnih vijesti Klikbejt
Analiza
Stare prevare u novom ruhu: Ne postoji besplatni BMW ili besplatna montažna kuća

Na društvenim mrežama i dalje se redovno pojavljuju lažne nagradne igre. Ne...

Lažna vijest
Među migrantima nisu “vojnici terorističkog ISIL-a”

Pored činjenice da je “Antimigrant” ponovo plasirao netačnu informaciju o p...

Lažna vijest Manipulisanje činjenicama Teorija zavjere Pristrasno izvještavanje Klikbejt
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me