Neimenovani počinioci Seferu nisu uradili ništa

Portal "BH dijaspora" u svom članku niti navodi šta je to urađeno Seferu Haliloviću niti ko je uradio to nešto.

Portal “bosanskohercegovačka dijaspora” objavio je 7. juna članak pod naslovom koji poprilično privlači pažnju:

[1]Ovo je užasno: Pogledajte šta su uradili Seferu Haliloviću
Sefera Halilovića nema na političkoj sceni u mjeri koju ovaj čovjek zaslužuje. Nema ga, ignorišu ga i guraju u stranu. Njegova uloga se mnogima ne sviđa. Sefer kao pravi vojnik ove zemlje, uvijek je govorio samo istinu, a takvima u današnjoj Bosni izgleda nema mjesta.

Očekivali smo razradu ovih teza u nastavku, međutim, umjesto toga su nas dočekale osnovne crtice iz života Sefera Halilovića.

[2]Na općim izborima 2000. godine osvojio je 1.614 glasova i izabran je u Predstavnički dom Parlamenta Federacije BiH (FBiH). Iduće godine postaje ministar za socijalnu politiku, raseljene osobe i izbjeglice FBiH, prenosi CIN.
U septembru 2001. godine Haški tribunal ga je optužio za zločine koje su pripadnici Armije BiH počinili u Grabovici i Uzdolu, a u novembru 2005. godine je oslobođen svih optužbi.
Nakon povratka iz Haga vratio se politici, obnavljajući stranku koja je za opće izbore 2006. godine registrovana pod imenom BPS – Sefer Halilović. Na tim izborima je sa osvojenih 8.240 glasova izabran za poslanika u Predstavničkom domu Parlamentarne skupštine BiH.
Na općim izborima 2010. godine ponovo je bio kandidat za mjesto poslanika u Predstavničkom domu Parlamentarne skupštine BiH, ali 8.433 glasa nisu bila dovoljna za ovaj mandat.

Članak sve do kraja nije otkrio šta je to “užasno” i “šta su uradili Seferu Haliloviću”. Također, ni rečenica iz naslova, ali ni one iz uvoda, ne donose odgovor na osnovno pitanje - ko je to uradio, ali zato članak donosi pet Google reklama.

Članak je podijeljen i na “satelitskim” Facebook stranicama ovog portala “Podrška Senadu Hadžifejzoviću”, kao i "Podržka Enisu Bešlagiću" a o čijoj smo povezanosti pisali u analizi “Formula “Bh. dijaspore”: Strah+panika=klikovi i zarada”.

 

Iz razloga što naslov teksta nema nikakve veze sa njegovom suštinom, ovaj članak ocjenjujemo kao klikbejt. Članak je pod istim naslovom prenio i portal "Fresh press" koji je dobio istu ocjenu.

(Raskrinkavanje.ba)

Footnotes

  1. ^ Citat: "BH dijaspora"
  2. ^ Citat: "BH dijaspora" 
Raskrinkali smo
BH dijaspora Klikbejt; Fresh press Klikbejt;
Autor: Emir Zulejhić Objavljeno: 12. 06. 2018 | Zadnji put osvježeno: prije 1 nedjelju

Posljednje objavljene analize

Lažna vijest
Urbana legenda iz Marylanda “preselila” u Lozovik

Urbana legenda iz savezne države Maryland je dobila lik na jednom online takmičenju...

Lažna vijest
Dezinformacija
“Plazma” keks: Jedna serija, dvije dezinformacije

Kada je sa slovenačkog tržišta povučena serija Plazma keksa zbog nedozvoljene...

Dezinformacija Greška Klikbejt
Klikbejt
“Važna obavijest” u službi klikbejta

Portal „Cazin Net“ je objavio važnu obavijest za vozače, međutim, u naslovu...

Klikbejt Demantirano
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com