Kao većina pružalaca najrazličitijih internet i kablovskih TV usluga, američki striming gigant Netflix se trudi da svoje korisnike, u jeku globalne pandemije korona virusa, što je duže moguće zadrži u njihovim domovima.
Upravo zbog toga, Netflix se odlučio da u celu priču unese dozu provokacije, tačnije - da isprovocira gledaoce da ne izlaze iz svojih domova.
Sa tim na umu, Netflix je lansirao globalnu kampanju "spojlovanja" sopstvenih serija, odnosno oglašavanja bitnih informacija o likovima i događajim iz svojih popularnih serija na bilbordima širom svetskih metropola.
Tako će, oni koju budu često izazili na ulice i trgove ili koristili veće stanice javnog prevoza i podzemne železnice, želeli to oni ili ne, saznati nešto bitno iz svojih omiljenih serija što će im pokvariti uživanje u neodgledanim epizodama.
Ovo neobičnom "anti-korona" kampanjom obuhvaćene su neke od najgledanijih originalne Netflixovih serija, kao što su: "Narkos" (Narcos), "Čudnije stvari" (Stranger Things) i "Ljubav je slepa" (Love is blind).
(Telegraf.rs)