Facebook profil: Heineken kontrola uma

Izvor/medij: Facebook profili i stranice
Ocjena: Teorija zavjere Prenošenje lažnih vijesti
Raskrinkano u: Marketinška kampanja za pivo iz 2013. nema veze s “kontrolom uma”

-

Još malo "teorija zavjere"

Heineken ima skull tehnologiju kako biste kupili pivo tog proizvođača, tehnologiju za umetanje glasova u vašu glavu, ali iako ona zaista postoji ljudi i dalje misle da su to gluposti i naučna fantastika. To je glas koji samo određeni pojedinci mogu čuti kada stoje ili prolaze određenim mjestom koje je pokriveno emisijom elektromagnetnog zračenja visoke frekvencije. Sada zamislite kada ovo pušta kao reklamu u samoposluzi jedan od najvećih proizvođača piva i to javno prije desetak godina, što se tek onda sada radi tajno? Ljudima se mogu ubacivati određene misli, a ne samo glasovi, čak i u samoposluzi kao u ovoj Heineken reklami. (Preuzeto iz jedne telegram grupe).

P.S. Znači istina je da se ljudima ubacuju glasovi koje samo oni čuju...tko zna otkad postoji ta tehnologija i za što se sve koristila (i tek za što će se koristiti)! Video u prvom komentaru 👇

Članak indeksiran 06. 10. 2023 Zadnji put osvježen prije 1 mjesec
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me