'Nit vodilja kampanje je pozdrav 'HEJ, SLOVEni', koji smo za našu priču prekrstili u 'HEJT, SLOVEni', jer je mržnja, izgleda, postala najnormalnija stvar, kao i 'dobar dan'. Video pokazuje koliko smo oguglali na govor mržnje, kroz razgovor između mušterija i radnika u jednom supermarketu', kaže glavni i odgovorni urednik Buke Aleksandar Trifunović.
Spot je napisao i režirao proslavljeni filmski redatelj Predrag Ličina, a glavne likove igraju Hristina Popović, Severina i Goran Bogdan.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
'Svjedoci smo sve učestalijeg govora mržnje, koji postepeno osvaja online i offline prostor i prijeti da postane općeprihvaćeni način komunikacije u našem društvu. Opasnosti navikavanja na ovu vrstu govora su višestruke', upozoravaju iz Buke i dodaju da kampanja ima za cilj afirmiranje kulture dijaloga, empatije i razumijevanja među ljudima.
Glavni slogan kampanje 'Hejt Sloveni, još ste živi?' oživio je i u kratkoj animaciji. Idejni kreator slogana također je Ličina.
U kampanju su se do sada svojim video porukama i angažmanom priključili Zoran Kesić, Ida Prester, Marko Vidojković, Mile Kekin, Slavimir Stojanović Futro, Nadin Mičić i mnoge druge javne osobe.