MEDIJI IZ RS-A TVRDE: UREDNIK DODIKOVE TELEVIZIJE OSTAO BEZ POSLA ZBOG GOSTOVANJA DRAŠKA STANIVUKOVIĆA

Izvor/medij: Crna Hronika
Ocjena: Prenošenje lažnih vijesti Ispravljeno
Raskrinkano u: Je li smijenjen urednik ATV-a i ko je novi vlasnik ove televizije?

Kako prenose mediji, vlasništvo nad ATV odnedavno je zvanično preuzela firma Sirius d.o.o. čiji vlasnik je Dodikov sin Igor

Nenad Trbić, kako prenose pojedini portali, nije više glavni urednik Informativnog programa ATV-a.

Do njegove smjene došlo je, kako tvrde dobro obaviješteni izvori, nakon gostovanja u programu te televizije gradonačelnika Banjaluke Draška Stanivukovića, koji je, između ostalog, iznio podatak da 60-ak banjalučkih firmi je u vlasništvu tri porodice koje su rodbinski i kumovski povezane, a čiji kapital, kako je kazao, se dovodi pod sumnju.

Jedna od njih je i porodica člana Predsjedništva BiH Milorada Dodika, u čijem vlasništvu je, kako je ustvrdio Stanivuković, i ATV.

Kako prenose mediji, vlasništvo nad ATV odnedavno je zvanično preuzela firma Sirius d.o.o. čiji vlasnik je Dodikov sin Igor.

Firma Sirius je vlasništvo nad ATV-om preuzela od Slobodana Stankovića, vlasnika Integrala i Dodikovog kuma, koji je često, u privatnim razgovorima, govorio da je on samo na papiru vlasnik ATV-a, prenosi portal BN.

Članak indeksiran 22. 04. 2021 Zadnji put osvježen prije 1 mjesec
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me