Nakon pisanja našeg portala Trbić ipak ostaje urednik na ATV-u!?

Izvor/medij: Banjaluka 24h
Ocjena: Lažna vijest
Raskrinkano u: Je li smijenjen urednik ATV-a i ko je novi vlasnik ove televizije?

Nenad Trbić, urednik informativnog programa ATV-a smijenjen je sa te funkcije ekspresno, nakon gostovanja Draška Stanivukovića u emisiji ,,1 na 1” ove televizije.

Do tih saznjanja je došao naš portal te jutros objavio tu informaciju.

Kako isti izvor tvrdi, nakon našeg pisanja sazvan je hitan sastanak na kome je zaključeno da bi negativne konotacije u javnosti imala Trbićeva smjena te je on ipak ostavljen na ATV-u.

Nakon naše vijesti stigla je reakcija iz ATV da Nenad Trbić nije smijenjen niti su o njegovoj smjeni zbog gostovanja gradonačelnika Banjaluke Draška Stanivukovića rukovodstvo i vlasnici ATV ikada razmišljali.

Takođe odbacuju i tvrdnju da je „vlasništvo nad ATV odnedavno zvanično preuzela firma Sirius d.o.o. Igora Dodika, kako  je to prenijela Banjaluka-24. com.

Izvori iz te kuće tvrde, da su gazde te kuće, ako ne zvanični, onda oni u sjeni, promijenili odluku o smjeni Trbića jer su mišljenja da im to donosi još više štete u javnosti.

Članak indeksiran 22. 04. 2021 Zadnji put osvježen prije 2 sedmicu
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me