Koristeći digitalnu tehnologiju, napravio je seriju djela „Sirijski muzej“, u kojem jukstapozicionira remek-djela zapadne...
Koristeći digitalnu tehnologiju, napravio je seriju djela „Sirijski muzej“, u kojem jukstapozicionira remek-djela zapadne kulture (djela, Pikasoa, Goje, Klimta, Da Vinčija…) u odnosu na slike savremene Sirije
Tamam Azam (36) (na slici iznad) je likovni umjetnik mlađe generacije, porijeklom iz Sirije, a trenutno živi u egzilu u Dubaiju. Njegova djela su prepoznatljiva po motivima ratnog razaranja i patnje sirijskog naroda, ali i apatije međunarodne zajednice u odnosu na ratno stanje u Siriji.
O sebi kaže da se bavi angažovanom umjetnošću zbog stanja u svojoj otadžbini u koje prirodno mora biti uključen i dodaje da nije vojnik, da ga ne zanima borba za sirijski režim niti borba protiv istog, već da želi da se bori za sirijski narod.
Koristeći digitalnu tehnologiju, napravio je seriju djela „Sirijski muzej“, u kojem jukstapozicionira remek-djela zapadne kulture (djela, Pikasoa, Goje, Klimta, Da Vinčija…) u odnosu na slike savremene Sirije (ratne ruševine). Posebna „kritika“ u njegovim djelima upućena je zapadnoj demokratiji, o čemu govore i nazivi djela poput onog na kojem je predstavljena ruševina oblika američkog Kipa slobode („Evo šta nam je donijela vaša demokratija“).
Umjetničkom sudu Azama nije promakla ni licemjerna briga međunarodne zajednice kojoj je savjest mirna ako „lajkuje“ objavu određeng ratnog dešavanja u Siriji ili pak postavi „tvit“ o istom.
Izvor in4s.net, 23. oktobar 2016.