Kako je pojasnio pomoćnik ministra Zoran Andrić, usvojena je odluka o najnižim tehničkim zahtjevima za novoproizvedena i korištena vozila, a do 8. marta mogli su se poslati komentari i primjedbe.
– Razmatrat ćemo narednih dana sve primjedbe, ali s obzirom na to da se radi o istoj odluci kao 2016. godine, kad je usvojena odluka za Euro 4, ne vjerujemo da će biti problema. Ništa se novo neće desiti što nije bilo u aprilu 2016. godine – rekao je Andrić.
praksi, ova odluka znači da vozila starija od desetak godina nećemo više moći dovoziti iz inozemstva i registrirati u BiH. Stručnjaci kažu da na prvi pogled djeluje da će građani morati kupovati skuplje automobile nego što je sada slučaj, ali da će, dugoročno, imati manje troškove održavanja. Trgovci automobilima, također, podržavaju ovu odluku, jer će, kako kažu, biti manje kvarova na vozilima.
Broj uvezenih vozila u BiH
32.695 – 2010. godine
47.141 – 2011. godine
51.270 – 2012. godine
58.586 – 2013. godine
67.416 – 2014. godine
65.121 – 2015. godine
67.834 – 2016. godine
70.976 – 2017. godine
82.905 – 2018. godine
11.265 – u prva dva mjeseca 2019. godine
Izvor usn.ba