Kako nam je pojasnio pomoćnik ministra Zoran Andrić, usvojena je odluka o najnižim tehničkim zahtjevima za novoproizvedena i korištena vozila, a do 8. marta mogli su se poslati komentari i primjedbe.
“Razmatrat ćemo narednih dana sve primjedbe, ali s obzirom na to da se radi o istoj odluci kao 2016. godine, kad je usvojena odluka za Euro 4, ne vjerujemo da će biti problema. Ništa se novo neće desiti što nije bilo u aprilu 2016. godine” rekao je Andrić.
Haris Muratović, predsjednik Udruženja zastupnika i uvoznika novih automobila u BiH, rekao je da je riječ o korisnoj i dobroj odluci za građane.
“Na prvom mjestu je sigurnost građana. Imamo najstariji vozni park u Evropi, oko 17 godina je prosječna starost automobila. Čak 70 posto vozila nema katalizator, a to znači da mnogo zagađuju okolinu. Sve to utječe na zdravlje stanovnika” rekao je Muratović.
Dodaje da se zemlje EU rješavaju dizelskih automobila i da ih šalju nama, a to su opasni zagađivači zraka. Muratović ističe da više od 3.500 ljudi godišnje umre od zagađenja zraka, a da ih na stotine pogine u saobraćajnim nesrećama.
“Upitan je kvalitet automobila koji se uvoze u BiH. Na mnogima je vraćena kilometraža, dosta ih je tehnički neispravno. Ova odluka sigurno neće negativno utjecati na građane” naglasio je Muratović.
(agencije)