Svaka politička opcija ima svoju izbornu kampanju, a mi smo se osvrnuli na kampanju gospodina Mile Raguža – neovisnog kandidata za gradonačelnika grada Čapljine.
Svjedoci ste kako se proteklih dana odvijao jedan dio promotivne kampanje. Unatoč zakonu plakati Mile Raguža vise na svakome stablu i ostalim zakonom ne predviđenim lokacijama. Također pristaše istoga su, ne poštujući pravilo korektnosti skidali postavljene plakate drugih političkih opcija i postavljali svoje. Ovo pokazuje bahatost koju ne osuđuju samo građani nego i zakon.
Ako se dalje promatra promotivna kampanja Mile Raguža u video spotu je vidljiv program preuzet iz Integrirane strategije razvoja Čapljine od 2017.do 2027. koju provodi ova lokalna vlast, ne nudeći ništa novo i bolje za žitelje Čapljine.
Strategija predstavlja temeljni razvojni dokument kojim se usmjerava budući razvoj, koja je podsjetnik i okvir za izradu pojedinačnih konkretnih planova i programa na osnovu kojih će se donositi najvažnije Odluke Gradskog vijeća, te kao podloga za njihovo ostvarenje, a jedan dio planova je već ostvaren ili je u proceduri. Također kronologiju planiranog i ostvarenog kroz pomenuti dokument mogu pratiti svi građani.
Cilj strategije je: usmjeriti naša djelovanja, postaviti podlogu za buduće aktivnosti, postaviti podlogu za razvojne projekte i pripremiti se za EU fondove. Svrha izrade Strategije razvoja Čapljine za razdoblje 2017. – 2027. godine je osigurati strateški okvir u planiranju i provedbi prioriteta za integrirani razvoj, a rezultat je ugodan ambijent za život građana Čapljine i povoljna klima za investiranje u nove projekte kao i za poslovanje postojećih i novih gospodarskih subjekata.
Strategija razvoja opcine Capljina 2017 – 2027
Đaka city