U LJUBLJANI JAVNO PROKAZUJU PROMETNE PREKRŠITELJE, I TO POIMENCE; Komentari su urnebesni: ‘Da zna cijeli grad da si govedo’

Izvor/medij: Net hr
Ocjena: Manipulisanje činjenicama Prenošenje lažnih vijesti
Raskrinkano u: Javno “prozivanje” na panoima u Ljubljani je marketinška kampanja, a ne dio kazne za prekršaje u saobraćaju

Korisnici Twittera zaluđeni su reklamnim panoima iz Ljubljane na kojima su objavljena imena dvojice prekršitelja u prometu, kao i prekršaja koje su napravili i kazne koju su dobili

Dva reklamna panoa u Ljubljani postala su viralni hit na društvenim mrežama. Naime, na njih su postavljene reklame koje sugeriraju kako se gradsko redarstvo obračunava s prekršiteljima prometnih propisa.

 

“U Ljubljani osim što te novčano kazne zbog parkiranja na mjestu za invalide i slično, osvane ti i ime na gradskom panou s učinjenim prekršajem, da zna cijeli grad da si govedo. Bravo Ljubljana”, napisao je jedan korisnik Twittera uz fotografije.

Na njima vide se dva panoa na kojima su navedena imena prekršitelja, ali i nedjela koja su počinili. Tako je izvjesni Zdravko Riba kažnjen jer je parkirao na mjesto za invalide, a Primož Kroglič jer je divljački biciklirao po centru i nije propuštao pješake. Obojica su kažnjena s po 80 eura.

 

 

 

Urnebesni komentari

“To što bi kod nas ljudi namjerno pravili prekršaje i plaćali kazne da im imena budu na billboarde i panoe, to je druga stvar”, našalio se u komentarima korisnik Twittera iz Crne Gore, a reakcije pristižu s cijelog Balkana.

 

“S obzirom da u Ljubljani svatko zna jedan drugog, ovo je stvarno velika kazna.”; “Kad bi ovo radili u Beogradu, grad bi bio zakrčen od panoa.”; “Javno sramoćenje, samo kod nas bi dušu prodali samo da budu na tom billboardu.”; “Nažalost, u Srbiji bi netko tko napravi takav prekršaj, a čije ime osvane na gradskom panou, razbio taj isti pano umjesto da ima osjećaj srama i da shvati da to ne treba raditi”, samo su neki od komentara.

Izmišljena akcija?

Neki su primijetili da se vjerojatno radi o izmišljenim imenima te da je zapravo riječ o marketinškoj kampanji, a ne javnom sramoćenju. “Pa skuplje bi Ljubljanu ispalo da printaju i stavljaju ovakve billboarde za svaki prekršaj, nego što je izrečena kazna. Naravno, ovo je marketinška akcija i imena su izmišljena”, jedan je od komentara.

Čini se kako ipak Ljubljančani nisu originalni, već da su ovu “foru” pokupili negdje drugdje. “Ja sam to davno vidjela u Danskoj, na autobusnoj stanici stavili slike onih što su se švercali u busu i od deset ljudi, šest ex-yu imena”, posvjedočila je jedna žena.

Članak indeksiran 24. 10. 2020 Zadnji put osvježen prije 5 mjeseci
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me