Urednik Dodikove televizije dobio otkaz zbog gostovanja Stanivukovića

Izvor/medij: Source.ba
Ocjena: Prenošenje lažnih vijesti
Raskrinkano u: Je li smijenjen urednik ATV-a i ko je novi vlasnik ove televizije?

Nenad Trbić, kako prenose pojedini portali, nije više glavni urednik Informativnog programa ATV-a.

Do njegove smjene došlo je, kako tvrde dobro obaviješteni izvori, nakon gostovanja u programu te televizije gradonačelnika Banjaluke Draška Stanivukovića, koji je, između ostalog, iznio podatak da 60-ak banjalučkih firmi je u vlasništvu tri porodice koje su rodbinski i kumovski povezane, a čiji kapital, kako je kazao, se dovodi pod sumnju, prenosi BN. 

Jedna od njih je i porodica člana Predsjedništva BiH Milorada Dodika, u čijem vlasništvu je, kako je ustvrdio Stanivuković, i ATV.

Članak indeksiran 22. 04. 2021 Zadnji put osvježen prije 3 sedmicu
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me