Raskrinkavanje.ba

Oslobođenje → Zara zatvara sve svoje prodavnice, pridružuju joj se Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti…

05.09.2018
Tekst članka

Inditexovi brendovi uključuju Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershku, Stradivarius, Oysho i Uterque a prodaju se kroz mrežu od gotovo 7.500 fizičkih trgovina. Internetska prodaja organizirana je na 49 tržišta.

Španski lanac trgovina odjećom Inditex, vlasnik Zare, planira najkasnije do 2020. godine preseliti će prodaju svih svojih brendova na Internet, uključujući i ona tržišta na kojima nemaju nijednu fizičku trgovinu.

 

Potaknut novim trgovinama koje prodaju odjeću isključivo putem Interneta, poput Boohoo.coma i Missguideda, najveći lanac trgovina odjećom u svijetu, pionir koncepta brze mode, odlučio je razvijati nove tehnologije, udružujući snage s tehnološkim kompanijama i testirajući nove metode upravljanja zalihama.

 

Tako je izvršni direktor Pablo Isla novinarima u utorak u Milanu najavio da će sistem naručivanja odjeće putem Interneta i pokrivanja tih narudžbi zalihama iz fizičkih trgovina proširiti na svih 96 zemalja u kojima Inditex ima fizičke trgovine.

 

„Želimo da modne kolekcije budu dostupne svim našim korisnicima, širom svijeta. Čak i na tržištima na kojima trenutno ne postoje naše fizičke trgovine", naglasio je Isla.

 

Inditex je prošle godine zabilježio skok online prodaje za 41 posto, s udjelom tog kanala prodaje u ukupnim neto prihodima na razini grupe od 10 posto. To znači da španska kompanija još uvijek kaska za pojedinim konkurentima, poput švedskog H&M-a koji ostvaruje gotovo 12 posto ukupnih prihoda prodajom na Internetu.

 

Slobodna Dalmacija

PIŠE: OSLOBOĐENJE PORTAL

Članak indeksiran 12.09.2018. Zadnji put osvježen 30.01.2024.

Ocijenjeno u analizi