Zbog gostovanja Stanivukovića smijenjen glavni i odgovorni urednik ATV-a

Izvor/medij: Banjaluka 24h
Ocjena: Lažna vijest
Raskrinkano u: Je li smijenjen urednik ATV-a i ko je novi vlasnik ove televizije?

Kako saznaje dobro obaviješteni izvor portala banjaluka-24.com zbog gostovanja na ATV-u gradonačelnika Banjaluke Draška Stanivukovića, smijenjen je glavni i odgovorni urednik informativnog programa Nenad Trbić.

Gradonačelnik Banje Luke Draško Stanivuković gostovao je na Alternativnoj televiziji, koja je do nedavno bila u vlasništvu privrednika Slobodana Stankovića, inače kuma Milorada Dodika.

Vlasništvo nad ATV-om preuzela je firma Sirius d.o.o., inače firma Igora Dodika.

Gostovanje je uslijedilo nakon što je Stanivuković na konferenciji za medije otkrio kako dijelovi zgrade u kojoj je smještena ATV, nemaju upotrebnu dozvolu.

Članak indeksiran 22. 04. 2021 Zadnji put osvježen prije 2 sedmicu
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me