Zbog gostovanja Stanivukovića smijenjen urednik ATV-a?

Izvor/medij: Avaz
Ocjena: Prenošenje lažnih vijesti Ispravljeno
Raskrinkano u: Je li smijenjen urednik ATV-a i ko je novi vlasnik ove televizije?

Do njegove smjene došlo je, kako tvrde dobro obaviješteni izvori, nakon gostovanja u programu te televizije gradonačelnika Banjaluke Draška Stanivukovića

Nenad Trbić, kako prenose pojedini portali, nije više glavni urednik Informativnog programa ATV-a.

Do njegove smjene došlo je, kako tvrde dobro obaviješteni izvori, nakon gostovanja u programu te televizije gradonačelnika Banjaluke Draška Stanivukovića, koji je, između ostalog, iznio podatak da 60-ak banjalučkih firmi je u vlasništvu tri porodice koje su rodbinski i kumovski povezane, a čiji kapital, kako je kazao, se dovodi pod sumnju.

 

Jedna od njih je i porodica člana Predsjedništva BiH Milorada Dodika, u čijem vlasništvu je, kako je ustvrdio Stanivuković, i ATV.

Kako prenosi portal Banjaluka-24.com, vlasništvo nad ATV odnedavno je zvanično preuzela firma Sirius d.o.o. čiji vlasnik je Dodikov sin Igor.

 

Firma Sirius je vlasništvo nad ATV-om preuzela od Slobodana Stankovića, vlasnika Integrala i Dodikovog kuma, koji je često, u privatnim razgovorima, govorio da je on samo na papiru vlasnik ATV-a.

Članak indeksiran 22. 04. 2021 Zadnji put osvježen prije 1 mjesec
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me