Raskrinkavanje.ba Raskrinkavanje.ba
Raskrinkavanje.ba Raskrinkavanje.ba

Ova objava je u analizi Raskrinkavanja ocijenjena kao Dezinformacija

Analiza u kojoj je objava ocijenjena
Ocijenjena objava
Izvor 104.236.145.73
Naslov

Dezinformacija u objavi: Menstruacija otkriva koliko dugo biste mogli živjeti

Datum 23. 9. 2016.
Link http://104.236.145.73/menstruacija-otkriva-koliko-dugo-biste-mogli-zivjeti/
Arhiva https://archive.ph/gUYdq
Sadržaj objave

Opširno istraživanje Sveučilišta u San Diegu čiji su rezultati objavljeni u časopisu ‘Menopause’ izučavalo je podatke 16.000 žena u menopauzi. Među ispitanicama koje su prvu menstruaciju dobile s 12 ili više godina te u menopauzu došle s 50 ili više godina bilo je najveći broj onih koje su doživjele 90 godina.

‘Utvrdili smo da žene koje menstruaciju dobiju kasnije, imaju i manje zdravstvenih problema, poput koronarne bolesti srca, te i žene koje uđu u menopauzu kasnije, češće su dobrog zdravlja što može biti objašnjenje našeg otkrića’, izjavio je autor studije Aladdin Shadyab.

Među ženama koje su kasnije dobile menstruaciju i isto tako ušle u menopauzu također je bilo manje pušačica, kao i dijabetesa. Autori studije ističu da su potrebna još dodatna istraživanja  kako bi se tačno odredilo zašto ta povezanost postoji, ali iz dosadašnjih istraživanja jasno je da zdrave navike i zdrava menstruacija znače uglavnom dug i zdrav život.

Testirajte naš Chatbot