Raskrinkavanje.ba Raskrinkavanje.ba
Raskrinkavanje.ba Raskrinkavanje.ba

Ova objava je u analizi Raskrinkavanja ocijenjena kao Dezinformacija

Analiza u kojoj je objava ocijenjena
Ocijenjena objava
Izvor Kodex
Naslov

Dezinformacija u objavi: Životni vijek žena zavisi od menstruacije!

Datum 23. 12. 2017.
Link https://kodex.me/clanak/156619/zivotni-vijek-zena-zavisi-od-menstruacije
Arhiva https://archive.ph/4sdtr
Sadržaj objave

Opsežno istraživanje Univerziteta u San Diegu čiji su rezultati objavljeni u časopisu 'Menopause' proučavalo je podatke 16.000 žena u menopauzi,prenosi zadovoljna.hr.

Među ispitanicama koje su prvu menstruaciju dobile sa 12 ili više godina i u menopauzu ušle sa 50 ili više godina bilo je najviše onih koje su doživjele 90 godina.

- Pronašli smo da žene koje menstruaciju dobiju kasnije imaju manje zdravstvenih problema, poput bolesti srca, a žene koje uđu u menopauzu kasnije češće su odličnog zdravlja, što može biti objašnjenje našeg otkrića - izjavio je autor studije Aladin Šadjab.

Među ženama koje su kasnije dobile menstruaciju i ušle u menopauzu takođe je bilo manje pušačica, kao i istorije dijabetesa.

Autori studije ističu da su dodatna istraživanja potrebna kako bi se tačno odredilo zašto ta povezanost postoji, ali i iz dosadašnjih istraživanja jasno je da zdrave navike i zdrava menstruacija znače dug i zdrav život.

Testirajte naš Chatbot