Koliko naroda su zapravo okupili Konaković i "Narod i pravda"?

Razlaz sa SDA i smjena bivšeg premijera kantona Sarajevo Elmedina Konakovića, te njegova odluka da osnuje političku partiju bila je predmet brojnih medijskih objava u posljednjih nekoliko sedmica.

Cijeli niz medija je krajem prošle sedmice objavio, uz priložene fotografije, kako je Konakovićev pokušaj da osnuje stranku doživio fijasko.

Tako je „Fokus“ 12. marta objavio članak pod naslovom:

„Ako se po jutru dan poznaje…: Konaković na osnivanju stranke okupio 20-ak ljudi“

koji je sa identičnom uredničkom opremom i doslovno prenio i portal “Cenzura” par dana kasnije.

Članke sa sličnim naslovom, odnosno sadržajem, 12. marta objavila je „Slobodna Bosna“, a prenio „Bportal“:

„Konakovićev fijasko na startu: Osnivačkom skupu nove stranke “Narod i pravda” prisustvovalo tek dvadesetak simpatizera“

Članak sa identičnim sadržajem ili istim ili sličnim naslovom objavio je istog dana i “Infosvijet”.

"Avaz" je 12. marta objavio svoju verziju ove vijesti, a istog dana je identičan članak prenio i portal "Informativa":

Konaković i Ademović jedva okupili dvadesetak pristalica

I svi do jednog nisu govorili istinu.

Naime, na fotografijama koje su objavljene uz članke, ima više od dvadesetak, odnosno dvadeset ljudi. Dakle, netačno na faktičkom nivou.

Dalje, sastanak ako se to može tako nazvati, održan u Sali Općine Stari grad je služio u svrhe sakupljanja potpisa potrebni za pokretanje procedure za osnivanje političke stranke.

Naime, u Federaciji BiH stranke se osnivaju po Zakonu o političkim organizacijama (“Sl. List SR BiH” br. 27/91) iz 1991. godine, prema kojem je potrebno 50 potpisa za registraciju, statut i 300 KM. 

I na kraju, kao što je javnosti do sada poznato, osnivačka skupština stranke na čijem se čelu nalazi Konaković, koja se inače zove „Narod i pravda“, održana je 22. marta ove godine u Domu mladih u Skenderiji.

 

Zbog toga što navodi u članku ne odgovaraju stvarnosti i pogrešnog predstavljanja prirode događaja koji je predmet izvještavanja, svi ovi članci dobijaju ocjenu manipulacija činjenicama.

Analizirano na osnovu sugestije:
Aka se po jutru dan poznaje
Autor: Emir Zulejhić Objavljeno: 23. 03. 2018 | Zadnji put osvježeno: prije 4 godine

Posljednje objavljene analize

Lažna vijest
Lažna vijest o hapšenju predsjednika biračkih odbora u Trebinju

Na dan održavanja Opštih izbora u Bosni i Hercegovini portal Trebinje 24 ob...

Lažna vijest Prenošenje lažnih vijesti
Analiza
Koji mediji su tokom kampanje najviše trošili na oglašavanje na Facebooku i Instagramu?

Kako pokazuje izvještaj kompanije Meta, tokom kampanje pred Opšte izbore u...

Razabiranje
Manipulisanje činjenicama
Oružane snage Ukrajine nisu zarobile sedam studenata iz Šri Lanke

Izvještavajući o grupi studenata iz Šri Lanke u Ukrajini, nekoliko portala...

Manipulisanje činjenicama Ispravljeno
Raskrikavanje.rs Istinomjer.ba Analiziraj.ba NewsMavens.com Raskrinkavanje.me