Raskrinkavanje.ba

Lažna nagradna igra lanca Bingo je zapravo telefonska prevara

Učešće u anketi u kojoj se lažno koristi ime trgovačkog lanca Bingo neće biti “nagrađeno” poklon-karticom od 900 KM, već većim računom za telefon.

Na Facebooku se dijele linkovi na “anketu” (1, 2) u sklopu navodnog istraživanja tržišta maloprodajnog lanca Bingo. Na stranicama na koje vode linkovi navedeno je da je za učesnike “ankete” pripremljeno 100 poklon-kartica u vrijednosti od 900 KM.

Sudjelujte u našem istraživanju tržišta.
Među učesnicima smo pripremili 100 poklon kartica u vrijednosti od 900 KM

Prema podacima Facebookovog alata za praćenje interakcija na društvenim mrežama, CrowdTangle, dva linka s opisanom “anketom” ostvarila su preko 6.600 interakcija na Facebooku.

 

Šta su činjenice?

Provjeravajući navode o “anketi” i poklon-karticama koje daje Bingo, obratili smo se glasnogovornici ove kompanije Tatjani Paunoski. Ona je u odgovoru objasnila da se nagradne igre iz programa lojalnosti lanca Bingo nalaze na zvaničnoj stranici kompanije. Također je potvrdila da je “anketa” zapravo lažna nagradna igra povodom koje se kompanija oglasila 22.7.2021. na zvaničnoj Facebook stranici Bingo i demantovala da je “anketu” organizovao ovaj trgovački lanac. 

Cijenjeni kupci, pokrenuta je lažna nagradna igra u ime kompanije Bingo (fotografije u albumu ispod). Naša kompanija nema ovakvu nagradnu igru, te molimo one koji se ipak odluče da igraju lažnu nagradnu igru, da imaginarne nagrade ne zahtijevaju od naših uposlenika. Naša jedina prava stranica na facebooku je ova: https://www.facebook.com/bingotuzla/ i na njoj objavljujemo sve informacije vezane za nagradne igre koje organizujemo. Ne tražimo nikakve fotografije niti podatke od dobitnika mimo pravilnika koje objavljujemo na https://www.bingotuzla.ba/

Ograđujemo se od bilo kakve odgovornosti vezane za prethodno pomenutu lažnu nagradnu igru.

Vaš Bingo!

Zloupotreba naziva i logotipa poznatih svjetskih i domaćih trgovačkih lanaca raširena je pojava na internetu, naročito na društvenim mrežama. Ranije smo se bavili zloupotrebama vezanim za Bingo, Tropic i Lidl (1, 2, 3, 4). Motivi ovih zloupotreba mogu biti razni, od povećanja broja pratitelja i interakcija na Facebook stranicama, do obmana koje na kraju mogu završiti krađom ličnih ili finansijskih podataka. 

Dakle, kompanija Bingo nije organizator navedenog istraživanja niti nagrađuje učesnike “ankete” poklon-karticama. Ipak, i bez demantija ovog trgovačkog lanca, može se zaključiti da je riječ o prevari na osnovu nekih elemenata “ankete”.

Prvi pokazatelj je svakako sumnjivo velika novčana vrijednost poklon-kartica. Drugi pokazatelj je način na koji se dolazi do “nagrade”. 

Učesnici u “anketi” odgovaraju na tri pitanja, nakon čega imaju tri pokušaja da nađu poklon-karticu u jednom od 12 stilizovanih sanduka s blagom. Ispod “ankete” nalaze se lažni komentari korisnika/ica Facebooka, čime se daje uvjerljivost nagradnoj igri. 

Učesnici u “anketi” pronalaze nagradnu karticu već u drugom pokušaju. Da bi dobili karticu, upućeni su da pozovu broj s odabrane mobilne mreže.

Kako su pojedini korisnici/e Facebooka komentarisali, riječ je o pozivu u inostranstvo. Na taj način učesnici u “anketi” ne samo da ne dobijaju nagradu već bivaju prevareni za “telefonske minute”. 

S obzirom na to da je riječ o lažnoj nagradnoj igri čiji organizator nije Bingo, te da učešće u njoj donosi telefonsku prevaru, a ne nagradu, ovakve objave ocjenjujemo kao lažnu vijest.

 

(Raskrinkavanje.ba)

Pogledajte originalne članke
Lažna vijest 09.07.2021

Nagradni centar: Sudjelujte u našem istraživanju tržišta.

Među učesnicima smo pripremili 100 poklon kartica u vrijednosti od 900 KM

  • Lažna vijest