U protekloj sedmici pisali smo o izmišljenim intervjuima u kojima se različiti proizvodi promovišu kao lijekovi. Bavili smo se dezinformacijama o novom američkom predsjedniku Donaldu Trumpu.
Facebook objave u kojima je zloupotrijebljeno ime proizvođača automobila Opel dovodile su korisnike/ce u zabludu da mogu osvojiti vozila ovog proizvođača.
U sedmici iza nas bavili smo se teorijama zavjere o “ravnoj Zemlji” i “imunitetu za zločine vakcinacije” za Pfizer i Modernu. Analizirali smo i lažnu vijest da je Edward Snowden “razotkrio” HAARP kao tajno oružje za kontrolu klime i uma.
Nagradne igre na Facebook stranicama koje koriste vizuelni identitet trgovačkog lanca Bingo obećavaju gotovinu, telefone i vaučere, ali ako se isprate svi koraci do “nagrade”, rezultat je registracija na pretplatničku uslugu koja će uvećati telefonsk...
U protekloj sedmici analizirali smo netačne navode o incidenciji raka u Srbiji, lažne nagradne igre i “deepfake” snimke koji se koriste za promociju proizvoda za “liječenje” dijabetesa.