Na Facebooku su viralne objave “nagradnih igara” u kojima je navodno moguće osvojiti tri nova Kia automobila.
Proizvod Bone Control se putem oglasa na Facebooku promoviše kroz niz dezinformacija.
Identitet doktorice Danice Grujičić ponovo je zloupotrijebljen na Facebooku u svrhu promocije proizvoda lažno predstavljenog...
Ponovo su aktuelizovana netačna tumačenja UNICEF-ovog izvještaja o digitalnim pravima djece.
U stotinama Facebook objava samo u novembru ove godine, korisnici/e su “zabranili/e” Facebooku da počne naplaćivati svoje usl...
Snimak političara Čedomira Jovanovića u invalidskim kolicima podijeljen je na društvenim mrežama uz izmišljene tvrdnje da je...
Desetine hiljada korisnika/ca Facebooka pogledalo je “deepfake” snimak u kom pjevač Haris Džinović navodno govori o “lijeku”...
Facebookom se dijeli izmišljeni intervju s članom Predsjedništva BiH Željkom Komšićem u kom “preporučuje” platformu za trgovi...
Facebookom se širi “nagradna igra” u kojoj se korisnicima/ama lažno obećavaju poklon-šporeti.
Korisnici/e Facebooka manipulativno se navode da uplate najmanje 500 KM na sumnjivoj investicionoj platformi, uz obećanje “pa...
Po okončanju kampanje za Lokalne izbore u BiH, Raskrinkavanje donosi pregled podataka iz “Biblioteke oglasa” kompanije Meta...
Izborni zakon BiH od marta ove godine propisuje da online mediji koji izvještavaju o izbornoj kampanji moraju objaviti inform...