Identitet novinara i travara Momčila Antonijevića zloupotrijebljen je u reklamama na Facebooku u kojima se proizvod Hyper Caps promoviše kao rješenje za snižavanje krvnog pritiska i čišćenje krvnih sudova.
U sedmici iza nas bavili smo se falsificiranim citatom o “bombardovanju Srba” koji je pripisan papi Jovanu Pavlu II. Analizirali smo netačne tvrdnje da kodovi na paradajzu u prodavnici pokazuju je li genetički modifikovan. Opisali smo i neke internet...
Oglas objavljen na Facebooku s “deepfake” snimkom doktora Andrije Hebranga vodi na stranicu na kojoj su likovi voditelja RTCG-a i novinara BIRN-a iskorišteni za promociju i prodaju proizvoda Otorin kao “lijeka” za probleme sa sluhom.
Identitet Sebije Izetbegović još je jednom zloupotrijebljen u svrhu promocije nekog proizvoda kao lijeka. Ovoga puta riječ je o proizvodu Hemoren, koji se reklamira i prodaje kao lijek protiv hemoroida.
U još jednom primjeru manipulativnog marketinga poznatom pjevaču Dini Merlinu pripisana je promocija proizvoda Glyco Balance kao lijeka protiv dijabetesa.
Facebook oglas s “deepfake” snimkom doktora Emira Solakovića i poznate TV voditeljice vodi na izmišljeni tekst u kojem se preporučuje i prodaje Hypertin kao lijek protiv hipertenzije.